måndag 14 sep

Datum: 2009-09-14 | Tid: 15:19:49

Sitter nu i skolan och har psykologi å det är inte så kul! För är ganska trött kan ju säga, men man får väl göra det bästa av situatíonen och bara stå ut tills vi slutar. Mirre ska sova hos mig inatt och det ska bli kul så slipper ja sova själv, hon ska även med mig och träna sen. Härligt härligt
När vi har slutat så ska vi gå på stan en sväng för ja ska ha en tröja och ja hoppas att ja hittar den, mirre skulle även in på bik bok. Längtar så himla mycket till helgen för då ska sandra och nathalie med mig hem.
Nu hade jag tänkt å försöka jobba lite, ni får ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: natha-mjau

kommer bli en as bra helt vetu <;

2009-09-14 @ 21:04:23
URL: http://rainbowsaresogay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0