oj oj oj 24/10

Datum: 2009-10-24 | Tid: 14:39:33

Har inte skrivit här på en månad och det är inte bra. Läste några tidigare inlägg att ja skulle skriva mycket mer här, nu när  är ja har fått en ny fin design. Men det funkade ju inte så bra, men lovar att ja ska bättra mig!
Som inte så många vet så håller ja på att skaffa mig körkort och har spenderat denna vecka i falun med terra, och vi har en vecka kvar. När dennna vecka är slut så hoppas ja att vi har körkort. Men man får inte hoppas för mycket.
Idag ska jag färga håret sen får vi se vad kvällen bjuder på. Ska kanske hitta på något med amanda om hon ville :)
Nu ska jag kolla lite tv innan jag ska börja tvätta.
Ha en bra dag!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0