Fredag 8/5

Datum: 2009-05-08 | Tid: 13:05:31

Idag började vi halv 1 så då fick man sova lite längre, tills kl 10. Igår hade vi NP i engelska och det gick väldigt bra tycker ja, men vi får väl se. Efter skolan cyklade jag och mirre in till stan för jag skulle kolla vad mycket pengar ja hade på kortet, sen när vi skulle cykla hem började det och regna så vi fick lov att ta bussen hem. Men lite senare blev det jätte fint ute så då tog vi oss en promenad in till stan, där köpte vi även fil och hämtade min cykel.
När vi kom hem kollade vi på hockey, men jag somna så mirre fick kolla själv. När hockeyn var slut så vaknade jag till en sväng och fick reda på att sverige vann :)
Så ikväll blir det att kolla på hockey hemma hos syster och då ska jag inte somna.
Blir kvar i karlstad denna helg, men kommer hem på torsdag för på fredag ska jag på begravning :/
//ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0