Blääää säger ja bara!

Datum: 2009-05-28 | Tid: 11:05:19

Kom 1 tim och 20 min försent bara för att jag försov mig. Men kan säga att det gör inget. För jag är så trött på skolan nu och vill bara ha sommarlov. När man är klar med allt så tycker jag att det är lite onödigt att gå till skolan, vad gör man för nytta när man ändå bara sitter här. 
Efter skolan ska jag hem till syster, för vi ska ut och springa ikväll och det ska bli skönt.
Nu har jag bestämt mig för att stanna kvar i karlstad denna helg, bara för att det inte ska bli så jobbigt att åka ner till karlstad på söndag. För de 3 sista söndagarna som har varit nu har det varit så jobbigt att åka tillbaka till karlstad. För jag vill bara att dä ska bli den 10 juni och SOMMARLOV!
Nej nu har jag inget mer att skriva så nu ska jag spela Pinball.
Men ni får ha en bra dag.
//ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0