Söndag 1/3

Datum: 2009-03-01 | Tid: 18:58:31

Hej alla!
Usch vad allt går fort lovet är snart slut och så är det redan mars. Det tråkiga är ju att man hinner inte göra så mycket som man önskar att man kunde.
För visa så är ju lovet slut idag men inte för mig, jag har studiedag imorgon så då blir det att gå på stan med mirre och handla lite :) Hoppas att jag hittar massa saker.
Igår var det fest hemma hos johanna, jag, elin och hanna gjorde oss iordning hemma hos elin. Hemma hos johanna var det massa folk, det var roligt att se alla. Men jag var inte där så länge för ja var nykter och så blevj a trött, då var det bara att gå hem.
Just nu ligger jag hemma hos pappa och myser med buster =)
Nu ska jag kolla på tv, ni får ha en bra kväll.
//ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0