@ school

Datum: 2009-03-26 | Tid: 11:23:12

Sitter nu på lektion och har mediaproduktion, vi ska börja med ett nytt projektarbete och temat är samhället. Vi ska presenter ett lan för klassen i 15 min,  vi får även göra en liten film lr ha ett bildspel där man berättar lite om landet.

Har funderat ett bra tag nu om jag ska åka hem imorgon lr om jag ska vara kvar, och nu har jag bestämt mig jag blir kvar. Och nästa helg kommer jag inte heller hem för då ska vi hjälpa therese och nisse att flytta. Så jag blir kvar i kd ett tag.

Igår gick jag ju på stan och fick jag det jag skulle ha NEJ! Jag fick bara jackan och solglasögonen, men jackan hade dom inte i 38 så fick ta 36 men det gick också bra. Skulle ju ha köpt ett par skor också men dom fanns inte i min storlek på skopunkten, så jag får köpa dom idag istället på dinsko. Får väl se om jag hittar något annat jag vill ha också.
Efter jag har gått på stan så ska jag hem till syster och hälsa på en sväng, har inte sett dom på ett bra tag nu.


//ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0