Onsdag 4/3

Datum: 2009-03-04 | Tid: 11:20:04

Hejsan! sitter nu i skolan och inte gör ett skit. Vi har ingen lärare och han som ska vara våran lärare idag springer bara iväg hela tiden. Och igår hade vi bara en lektion för vi hade ingen lärare på engelskan. Så veckan har börjat väldigt bra tycket jag då. I måndags gick jag på stan och jag fick allt som ja behövde och lite till, orkar inte skriva allt jag köpte men jag ska ta kort på det så lägger ja upp när jag hinner.
Idag kommer min mamma till karlstad lr hon är nog redan här, så när jag slutar blir det att gå hem till syster å träffa mamma :)
Det är redan onsdag och snart helg, allt går så himla fort lite för fort tycker jag. Man hinner ju inte göra allt som man vill göra. Men men så är det väl i livet ibland.
Ha en bra dag.
//ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0