Ja det var ett tag sen.

Datum: 2009-03-11 | Tid: 14:51:57

Ja det var ju ett tag sen jag skrev några rader här, men jag har inte orkat . Jag får vissa perioder då jag inte orkar skriva blogg.
I fredags så var jag ju ledig då gick jag ner till älvstranden och hälsade på lite, det var lite roligt å få se alla. När jag kom hem la jag mig i min säng och låg där hela dagen. Gött var det kan jag lova. Mamma körde mig även till filmis så jag fick köpa mig glass, så jag hade något att äta när jag kolla på let´s dance.

På lördagen gjorde jag inte så mycket under dagen först kl blev 15:00, då hoppade jag in i ducshen och sen började jag göra mig iordning inför kvällen, det blev byn. Förfest blev det hemma hos anna med emma, millan,sandra,ellinore,elin och erika trevligt trevligt. I byn hade jag ganska kul det kunde nog ha varit roligare om det hade vart mer folk. men jag ska inte klaga. Fick träffa en massa folk som jag inte har sett på länge och det var jätte kul.
I söndags fick jag inte sova länge kan jag lova, för en viss Elin Persson ringde och väckte mig men tur var det, för vi skulle åka till karlstad kl 12 istället för ett. Och kl var halv 11 när hon ringde så det var bara att gå upp och göra sig klar.

Elin ska bo hos mig i 5 veckor framöver för hon har praktik på sjukhuset. Hon har bott hos mig i 4 dagar nu och det var varit jätte kul. Dom här 5 veckorna framöver kommer inte bli tråkig utan super kula kan jag lova :)
Det tråkiga är att min box till tven har gått sönder så vi kan inte kolla på tv, men som tur kom elins kompis erik igår med filmer så vi har något att kolla på. Men under helgen för jag en ny box av min snälla pappa.

Imorgon åker jag hem till hagfors för på fredag är jag ledig, men det är bara för att jag ska till torsby sjukhus. Jag ska till kirurg avdelningen och kolla om jag kan få ta bort mitt R lr om jag får pengar för det. Jag hoppas båda delarna för det är ju inge fel med pengar och jag skulle också vilja ta bort det.

Nu känner jag att ja har skrivt rätt så mycket så nu ska jag sluta.
Ni får ha en bra dag alla läsare.
//ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0