Nu var det att ett bra tag sen

Datum: 2009-07-09 | Tid: 20:45:39

Har inte skrivit här på hur länge som helst. Men det är bara för att jag inte har tyckt om min bloggdesign, så då har jag inte orkat skriva. Nu har söta helen gjort om den och jag har super nöjd! Tack Helen =)

Har ju sommarlov nu och det har väl inte hänt så mycket under lovet, har vart å badat,fetsta och vart med mina underbara vänner.
I helgen var jag till höljes och hade super kul, kan inte fatta att man kan ha så kul mitt ute i en skog. Men nästa år ska jag inte sova i ett tält, usch och fy säger ja bara.

Idag har jag inte gjort något bara vart hemma och tvätta, men det kan vara skönt dä också.  Imorgon ska jag åka upp till ekshärad för att träffa syster och barnen, var ett tag sen man såg dom nu.

Nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på tv, ni får ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Tommy

Jaha du har en blogg du :> hähä låter som att du har ett gött sommarlov =)

2009-07-09 @ 22:27:12
URL: http://tommypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0