Hemma

Datum: 2009-07-10 | Tid: 22:32:39

Nu var det inte längesen jag kom hem från ekshärad. När jag kom dit kom lena och hämtade mig, så åkte vi hem till dom där syster, nisse och tvillingarna var. Gud så stora Malte och Edvin har blivit. Ungefär vid 12.00 åkte vi till torsby för vi skulle äta mat. Vi åt på världens mysigaste restaurang, men kommer inte ihåg vad den heter. Vi åkte även in till själva torsby för dom skulle in på bolaget. Då passade jag på att köpa mig lite godis.
När vi kom tillbaka till ekshärad så lekte jag med Malte och Edvin. När dom hade lagt sig, så gjorde vi mat och spelade kort, men undertiden vi spelade så kom pappa för att köra hem mig. Hade en väldigt trevlig dag.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta mig på med, får se om jag går ut och träffar några vänner eller om jag stannar hemma och kollar på en film.

Här är världens finaste tvillingar!
Ni får ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0