Torsdag 29/1

Datum: 2009-01-29 | Tid: 13:54:18

Nu sitter jag i skolan och har svenska, vi ska skriva ett referat av en artikel. Det gå inte så bra för mig, men ska försöka göra något av det. Imorgon är det fredag och det innebär att jag åker hem till hagfors :D Längtar så himla mycket till imorgon! Då får jag träffa mamma och mina underbara vänner.
Men på söndag åker jag igen så denna  helgen kommer gå fort och det gillar jag inte. Pappa ska vara snäll och köra ner mig till karlstad, för jag ska ha massa saker med mig ner. Jag åker ju till branäs på tisdag med klassen, vi ska åka kl 06.00 från skolan så jag, miranda och elin måste gå hemma ifrån mig, typ vid kvart över 5 lr något. Fast vi funderar på att åka taxi, vi är ju tre st som ska delar på priset då blir det ju inte så dyrt.
Nu måste jag jobba, ni får ha det så bra.
//ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0