Svenska

Datum: 2009-01-22 | Tid: 14:41:58

Nu har jag svenska, vi ska välja ut en bild sen ska vi ha en muntlig presentation om bilden. Man ska prata om bilden i 5min, det kommer inte jag att göra för finns inte så mycket att säga om bilden. Fast jag har inte valt någon bild än.

När ja kommer hem så ska jag bara äta sen iväg och träna gött ska det bli, träna ju inget igår för städade och tvättade hela dagen.
Imorgon kommer min mamma och hälsar på mig, gissa om jag längtar har inte träffat henne på två veckor. Igår kväll försökte jag få tag på min mamma i ungefär 3 timmar, men hon svarade inte så jag blev jätte orolig. Jag började faktiskt att gråta för trodde att det hade hänt henne något :(
Men sen ringde det i min telefon och det var mamma, då började jag gråta ännu mer för jag vart så glad!
Mamma
 JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0