Måndag

Datum: 2009-01-12 | Tid: 08:38:11

Nu är kl halv 9 och jag sitter i skolan och har tråkigt. På bussen påväg till karlstad kunde jag inte sova på, blir så himla arg, för nu kommer jag att vara trött hela dagen och det vill jag inte. Har prov idag också som jag inte kommer att klara, jag kommer att få sitta med det i flera timmar :( ushc hatar sånt här!
Gött att man bara har en lektion idag då, men jag ska vara duktig och vara kvar. jag ska göra min hemtenta så den blir klar någon gång.
Idag ska jag börja och träna igen gött ska det bli och så ska jag börja med en diet, fast den är bara i en vecka. Det är en diet dom rensar kroppen.

Ni får ha en bra dag för det ska jag försöka att ha.
//ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0