Hemma

Datum: 2009-01-09 | Tid: 22:40:02

Hej sorry om jag inte har skrivit någon dom senaste 3 dagarna, men det är inte så lätt när man inte har något internet.
Nu har skolan börjat också men det har varit en skön vecka för vi har haft hälsovecka.
Igår gick jag på stan med mina vänner från klassen vi gick även och fika, jag köpte mig bara en varmchoklad.


När jag kom hem idag hoppade jag i duschen, gött var dä. Sen när jag var klar så gick jag ner och kolla på innebandy med ida och amanda, men det blev inte länge för dom skulle på "fest" men jag orkade inte följa med så ja gick in på ica och hyrde en film. Mamma mia fick det bli, även om jag redan har sett den, men den är ju så bra.
Nej nu ska jag inte skriva mer utan börja kolla på filmen.

//ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0