5 januari

Datum: 2009-01-05 | Tid: 12:17:01

Min dag igår.
-Gick upp 8 åkte till karlstad kl 9
-åkte till min gamla lägenhet och hämta massa grejer
-åkte till den nya å lastade av grejerna
-åkte till ikea och köpte en säng
-sen tillbaka till den nya med sängen
-jag och mamma åkte till bergvik och köpte en present till hannes
-åkte till syster och firra hannes
-jag och mamma åkte till ikea och köpte lite saker till mig :)
-sen till gamla lägenheten och städa ur den
-åkte och lämnade tillbaka nykeln
-sen till den nya lägenheten och plocka lite
-sen hem till hagfors, vi var hemma halv 1 på natten.
Jag var så himla trött när jag kom hem så det blev sängen direkt.

Idag vet ja inte vad det blir för min del, får väl se. Nu ska jag ta mig frukost för magen skriker :)
Skriver under dagen vad som händer.

//ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0