1 januari 09

Datum: 2009-01-01 | Tid: 19:12:34

Igår började vi flickor hemma hos hanna , det var jätte roligt. sen åkte vi till g-holm där var det kul i början men typ vid ett började jag få tråkigt och ville hem.
När jag var där kände jag en konstig känsla, jag kände att jag hör inte hemma här längre. Alla som man har pratat med lr hälsat på när man bodde i hagfors, sa inget igår dom hälsade inte lr något.

Men jag hade jätte kul med mina bästa vänner :) Tack för att ni finns i mitt liv!
jag skulle inte kunna leva utan er<3
Fick träffa josse igår också det var så kul, för har ju inte träffat henne på länge.

Nu ska jag ligga i min underbara säng och kolla tv :)
Ni får ha det så bra för det ska jag ha :D

//ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0