Trött

Datum: 2009-02-16 | Tid: 18:13:16

Ja idag slutade jag ju väldigt tidigt, började kl 9 och var klar ungefär vid 10. Kändes väldigt onödigt att gå till skolan för jag hade ju bara en lektion. Och det där jälva provet kommer jag att hata för all framtid, jag kommer aldrig att klara det för fattar ju inget. Inte nog med det dom där jälva koderna som vi ska kunna vill inte stana inne i mitt huvud. Nej nu vill jag inte tänka mer på detta prov.
Just nu sitter jag hemma hos syster har dock vart här ett bra tag, men ska inte hem än. Jag ska passa syster och nisses katter i en vecka för dom ska ha visningar på lägenheten. Så nu slipper jag att vara själv, men efter lovet kommer elin att bo hos mig i fem veckor så då bli jag heller inte själv.
Det ska bli skönt med lite besök, för ibland är det så himla tråkigt att vara själv.
Nu ska jag hjälpa syster med tvillingarna ni får ha en bra kväll.
//ida

Kommentarer
Postat av: elin

ska bli så himla skoj när jag kommer gumman! jag älskar dig <3

2009-02-26 @ 11:33:07
URL: http://elinpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0