Torsdag 12/2

Datum: 2009-02-12 | Tid: 15:19:21

Sitter nu i skolan och har svenska inte så kul men det går. Vi har kollat på en film som heter "När mörkret faller" ¨så nu ska vi skriva en resonerande text om något lr några av de teman som skildras i filmen, organiserad brottslighet, hederskultur eller familjevåld. Jag har valt att skriva om familjdevåld så vi får väl se hur det går.
När jag kommer hem så ska jag göra mig lite mat sen iväg och träna. Imorgon är det fredag och det innebär att jag ska hem till hagfors,  det ska bli lite gött faktiskt att få träffa mamma och pappa. På lördag är det ju alla <3dag och den ska firas hemma hos pappa, för jag har ju ingen att fira den med så då får pappa bli min kille.
På söndag har jag lovat mig själv att ja ska sitta hem och plugga, jag ska skirva klart två engelska texter och en svenska text som ska vara inne nästa vecka, får se hur det går med den saken men jag tror att det kommer gå bra.
Nu ska jag börja jobba så jag blir klar någon gång, ni får ha en bra dag för det ska jag försöka att ha.
//ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0