Tisdag 24/2

Datum: 2009-02-24 | Tid: 12:51:37

Hej!
Har inte skrivit blogg på ett tag nu, men har verkligen inte orkat.
Har ju sportlov nu och det har börjart bra och jag hoppas det fortsätter att vara bra. I söndags åkte jag hem till hannah för hon skulle färga mig och röd blev jag, lägger upp en bild när jag har tagit en.  Efter ett tag kom josse och jennifer å hämta oss för vi skulle hem till jennifer och kolla film, men först åkte vi till fimis för att hyra film. Det tog oss ungefär 20 min innan vi kunde bestämma oss för vilken film det skulle bli, men uppgörelsen blev det. Filmen var ganska bra men det skulle ha varit ett bättre slut.
Igår var jag till barnmorskan för att fixa p-piller så nu är det fixat. Mamma och jag åkte till ica för att handla då blev jag sugen på att hyra en film, jag hyrde hancock så himla bra film. Skulle ha varit med hannah på kvällen men det blev inget med det. Kanske blir idag istället vi får väl se. Sen ska jag ut och springa och efter det ska jag med elin till ungdomsmottagninen, och när jag kommer hem väntar två semlor på mig och mamma.
Det är ju faktiskt fettisdagen idag så då får man ju vara lite fett och äta sånt.

//ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0