Tisdag 10/2

Datum: 2009-02-10 | Tid: 14:54:02

Sitter nu i skolan och har engelska inte så kul men det går. Vi ska skriva något till våran engelska tidning så jag ska skriva en insändare om vad jag tycker om john bauer. På första lektionen hade vi idrott och på idrotten hade vi curling, det var jätte kul men lite svårt också. Vårat lag vann fast det var ju bara för att jag var bäst ^^
Igår slutade jag 12.20 det var gött kan jag lova, när jag hade slutat gick jag bort till syster men där var jag inte länge för vi skulle gå bort till min andra syster. När vi kom dit så lekte jag med hannes men det var inge kul för han var bara dum mot mig, jag fick inte göra något för honom. När vi satt och åt så sa han ajabaja ida inte äta, så jag fick inte ens äta för honom. Imorgon ska vi dit igen för min syster fyllde år igår så hon ska ha kalaset imorgon, så då hoppas jag att hannes är snällare.
När jag kommer hem så ska jag laga mat och sen börja tvätta, och så ska jag ju såklart ut å go.


//ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0