i skolan!

Datum: 2009-02-05 | Tid: 11:00:01

Oj nu har jag inte skrivit här på ett tag, men det beror på att jag inte har haft tid. I måndgas var jag inte i skolan för kände mig inte riktigt bra, så jag var hemma och vilade så att jag kunde följa med till branäs. Elin och miranda sov hos mig i måndags för vi skulle ju gå till skolan kl 05.00, för vi skulle ju vara i skolan kl 06.00. Bussen till branäs skulle gå kl 06.00 men så blev det ju inte för vissa hade ju försovit säg, så vi kom iväg 06.25. Jag hade jätte kul i branäs orkar inte berätta allt som hände.
I lördags fyllde ju malin 18 år så vi skulle fira henne hemma hos therese, sen iväg på fest. Jag hade jätte kul under kvällen, fast det händde ju lite saker som inte var så roliga också. Jag önskade att det inte hade hänt men jag hoppas att allt blir bra snart.
Du finns i mitt hjärta och kommer alltid att finnas där <3

Jag kom och tänka på en sak, jag vill ha glasögon

här hag jag thereses pappas glasögon. Men jag ska nog köpa mig ett par fast inte riktigt såna som på kortet.
//ida


Kommentarer
Postat av: nathalie

köp glasögon <:

2009-02-05 @ 11:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0