Längtar...

Datum: 2009-08-29 | Tid: 16:09:44

grymt mycket till helgen, för då kommer ja hem till hagfors. Jag längtar så efter min underbara vänner! Så jag hoppas att jag träffar så många som möjligt.
 Jag ska även försöka köra lite bil för det är inte så länge kvar tills jag ska till falun. Jag känner mig iallafall rätt så säker när jag kör, så med lite mer körning så kommer jag nog klara det. Vi får väl hoppas iallafall :)
Idag har jag inte gjort så mycket, har vart in till stan och hämtat mina skor som har vart vid skomakaren. Nu är ja hemma hos syster och leker med Malte och Edvin. Världens finaste tvillingar.
Ska fråga syster om vi kan åka ut till ikea en sväng, för det är ju så kul att gå där och titta på alla fina skaker som dom har. Önskar att jag hade så mycket pengar så ja skulle kunna köpa allt där, iallafall nästan allt. Nu sa therese att vi skulle åka ut en sväng. Får väl se om jag hittar mig något :)
Ha en bra dag nu, för det ska ja ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0