Inge ikea

Datum: 2009-08-29 | Tid: 20:49:47

När vi nästan var framme vid ikea så säger syster, "nej vi tar bergvik istället" så det fick väl bli det då. Så vi gick runt på bergvik och kollade lite. Therese fick sig en nattskjorta och 3 bodysar till tvillingarna. Vi hade med oss edvin dit också, och han kollade så när vi gick förbi brleksaker så vi kände oss skyldiga att gå in å köpa två leksaker.

Kan ju redan nu säga att ja kommer ha en jätte rolig dag imorgon lr inte. Jag ska storstäda hela lägenheten, för det behövas kan ja lova.  Efter dä så ska jag åka bort till syster och hämta min tvätt och min dator. Orkar inte ta med mig datorn hem idag, för har ju ändå inge internet så då kan den lika gärna vara här.
Ska kolla lite tv nu så ni får ha en mysig kväll :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0