Så här får det ju bara inte vara!

Datum: 2009-04-06 | Tid: 10:59:19

Oj oj här har jag inte skrivit på länge. Det var hela en vecka sen.
Under denna vecka har jag haft praktik på Br-leksaker, det har varit jätte kul och veckan har gått så himla snabbt.
Under helgen har jag hjälpt min syster och nisse att flytta, det var väldigt jobbigt att springa i alla trappor som dom hade vid sin gamla lägenhet. Men man ska ju inte klaga för man får ju lite träning på köpet.
Min syster frågade mig om jag vill städa deras gamla lägenhet, och det ville jag för jag får ju 1000 kr för det.
Och 1000 kr är ju inte helt fel för då kan jag köpa mig lite nya vår/sommar kläder.

På torsdag kommer jag äntligen hem till hagfors och jag längtar så! På kvällen är det utgång som gäller.
Och så har vi ju även PÅSKLOV nästa vecka och det är ju inte helt fel. Då blir det att umgås med mina underbara vänner.

Nu ska jag försöka jobba lite, ni får ha det så bra.
//ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0