Då var det skolan igen då

Datum: 2009-04-21 | Tid: 13:42:54

Igår var jag ju ledig för jag skulle till sjukhuset. På sjukhuset gick det väl bra men det gjort hur ont som helst. Jag fick 3 sprutor i mitt R med kortison i. Sen fick jag ett plåster som jag ska ha 24/7 i ett halvår, som gör att det går ner och blir mer ljusare. Ska även dit om en månad igen och får se om jag får dom där jävla sprutorna, lr om det bara räcker med plåstret.

Lovet började väldigt bra men slutade inte lika bra. Jag hade jätte kul den första helgen och det får jag tacka mina vännner för!
Jag har inte gjort så mycket under lover mest vart hemma.

När jag har slutat skolan så ska jag hem och storstäda för det kan behövas kan jag lova. Jag tror inte att någon vill komma in i min lägenhet men det ska jag ändra på, måste bli bättre på att städa. Fan min kusin har det ju renare hemma hos sig och han är ju en kille.
Imorgon ska jag gå på stan och handla hur mycket som helst, nathalie i min klass är snäll och följer med mig, jag tycker att det är lite tråkigt att gå på stan själv.

//ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0