oj oj

Datum: 2008-09-07 | Tid: 15:36:29

Hej
känner att jag inte har varit så aktiv här.
Men det ska vi ändra på :)

Kan börja å berätta att ja går i skolan i karlstad nu, det är jätte kul :) 

I fredags sulle jag ha vart hemma och kolla film, men så blev det inte för ricky kom till mig, så vi gick till sunniva för hon hade fest, men jag var nykter. Efter ett tag så gick jag till erik och hälsa på för han hade också fest, men var bara där i 10 min typ, för var så trött. När ja kom hem gjorde ja med klar för natta, jag la mig i sängen vid datorn och just då ringde jimmie och vill att ja skulle kom ner å säga hej, så jag gjorde väl det, för det var ett tag sen man träffa honom:)

I lördags var jag till filipstad med amanda, jimmie och robin. jag köpte mig godis och amanda köpte sig strumpor :) det var kul förutom att det regna. Sen på kvällen blev det film och mys med amanda, hanna och erik. vi kolla på två filmer, men när vi kolla på den sista så somna jag, amanda och erik, sorry hanna :)

Idag har jag inte gjort så mkt, har gjort min läxa. Idag blir det att ligga i sängen och må gött :)

Ni får ha det så bra.
Pusshejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0