Helgen som varit =)

Datum: 2008-09-14 | Tid: 15:57:39

Hejsan
I fredags var det fest hos danielle, för emma fyllde ju år =) vi som var där var, jag, emma, danielle, bella, carro och anna=)
Vi var där ett tag sen skulle vi ut då blev det som dä blev:( så jag co h carro drog och var med jimmie, robin,stefan och majsan:) Kan säga att jag har inte haft så kul som på länge :D

Igår kom carro till mig vid 9, vi skulle ha vart med jimmie och robin men så blev det inte,så vi gick hem till anna coh jonas, där vi kolla film. men vi var inte där så länge ,vi vart trötta.
När vi kom hem till mig blev det sova:)

Idag har vi inte gjort så mkt, carro åkte hem vid 3 typ. Å jag har inte gjort något, ska snart på innebandy med erik och amanda, kommer nog bli kul=) Efter dä åker jag till min älskade pappa :D som jag saknar så:(
När jag kommer dit ska jag ta mig en långpromenad med hunden :)

Nej nu sk ja hitta mig på med något, ni får ha det så bra.
pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0