Söndag

Datum: 2008-11-09 | Tid: 11:49:01

Hejsan :)
Igår passa jag och mamma hannes, fick inte sova länge  hannes kom ner halv 8 och ville leka, så det var bara att gå upp. Vid typ halv 1 skulle han sova det var gött för då kunde jag sova lite också xD När han vaknade så fick vi ut en sväng, han åkte på sin boby car så det blev en liten promenad :) Sen kom maria hem då åkte ja å mamma, mamma körde mig till min andra syster therese. När jag kom så spelade hon och nisse tvspel, men jag fick också vara med. Lite senare på kvällen åkte jag och therese å köpte pizza. Så det blev en pizza och tvspels kväll :)
Idag ska vi åka till ikea och handla, för dom ska köpa en barn säng och jag ska se om jag hittar mig något.

Letar lägenhet gör jag också igen :/ hopps att jag hittar mig någon.
Ha det så bra!
Pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0