Glad

Datum: 2008-05-08 | Tid: 20:13:30

Känner att jag inte har skrivit här på ett tag nu så måste börja med det igen.

Igår var jag till torsby å tatuerade mig även min mamma gjorde det :) bilder kommer snart
sen träffade jag hannah och var med henne. vi var ute ett tag sen skulle vi gå hem till henne kan säga att det var långt, usch :p hannah kom även på att hon skulle med hem, men som en del vet så är hon ju lite dryg så vi hade bara 30 min på oss att gå ner till torsby, vi fick springa tillslut det var lite jobbigt för det var ju så varmt.
men vi kom med bussen.
när vi kom hem gick vi till mig så jag fick tvätta av min tatuering sen gick vi till hannahs farmor, vi var där ett tag sen åkte vi hem till hannah. där var även sunniva:) det var lite synd om henne tycker jag för hon kan knappt se:/ vi satte oss vid datorn ett tag sen åkte jag, hannah å marcko ut å cyklade:) vi åkte till blinkenbergs parken å satte oss.!
idag har jag vart i skolan var lite drygt för det var ju så fint väder och då vill man ju inte vara inne. men men så är det, när vi hade slutat satt vi ute tills kl blev 4 för då skulle jag till expert, för jag skulle köpa mig en ny mobil och den här blev det
image38
är så glad nu:!
satt ute i solen förut när jag kom hem, jo somnade jag inte då. oj oj men det var gott:)
nu orkar jag inte skriva mer, ni får ha det så bra. pusshejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0