tisdag

Datum: 2008-03-18 | Tid: 17:58:07


Idag har det vart en bra dag. fick sova till havl 9 idag det var gott=)
gick in i duschen å duschade,klädde på mig, sminkade mig å sen åt jag fruskost sne vid 10 åkte jag å pappa in till hagfors för jag skulle till skolan. hade bara en lektion idag, när den var slut så gick vi å åt sen gick jag å danielle till julias för hon skulle lämna tillbaka ett par byxor. vi gick även till handra affärer å kollade lite. vi gick till telehuset å köpte oss kafe å choklad. sen gick jag hem å danielle skulle å jobba. när jag kom hem så gick jag å mamma till domus å handlade lite. när vi kom hem så gjorde jag lite mat till mig och nu sitter jag här ska snart gå bort till johanna.. men nu ska jag gå ni får ha det så bra..pusshejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0