hej

Datum: 2008-03-24 | Tid: 22:03:15

Igår
kom till karlstad vid halv åtta ungefär. när vi kom hem så gick ja å syster ut å gick en sväng det var gott=) när vi kom hem så skulle vi kolla på film den var rätt så bra,sen när vi hade kollat på film så spelade jag å nisse gh3, vi spela inte så länge för vi var trötta så vi gick å la oss.

Idag
blev väckt av två katter kl 4 på morgonen fy fan va lett jag blev! sen somnade jag till kl var halv nio ungefär det var väl gott. sen gick jag upp å åt frukost sen kollade vi på en film den var skit bra. sen när den var slut så spelde jag gh3=) när jag hade gjort det så gick ja å syster ut å gick det var gott=) när vi kom hem så hade nisse gjot mat det var gott för jag var hungrig, när jag å syster hade ätit klart så åkte vi till min andra syster å träffade hannes=) var där en liten stund sen åkte vi hem å kollade på hockey. sitter å pratar med sandra nu lite kul =) saknar henne det var ett tag nu sen jag såg henne.. men men nu ska ja inte sitta här mer ni får ha det så bra..
hejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0