hej =)

Datum: 2008-03-17 | Tid: 16:54:15

Hej!
Idag har jag vart i skolan hade bara en lektion så det var gött =) när vi satt å åt så ringde jag till min pappa å sa att han skulle komma å hämta mig, det tog typ en timme innana han kom för han skulle äta först sa han. vid halv två komma han då åkte vi hem till mamma så jag fick hämta lite kläder,smink å lite annat. sen åkte vi å handlade jag köpte mig lite godis fast jag ska inte äta sånt:/ men men. sen åkte vi hem, jag har nyss gjort jätte goda muffins :) pappa tyckte dom var goda iaf. Nu sitter jaga här å drygar lite sne ska jag vara duktig å göra lite läxor för det behöver jag :(   nej nu ska jag inte sitta här mer ni får ha det så bra... pusshejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0