fest hos lo

Datum: 2008-03-27 | Tid: 19:25:01

Var hos lo på fest igår, var där med josse å hannah=) var massa folk där. efter ett tag så vill josse gå till ica å köpa frukt så jag,robin å josse gick dit tog ett lite tag att gå dit för josse var lite seg :p josse var jätte söt för hon var lite i tagen, hon pratade om allt =) när vi var på ica så skulle robin berätta något men han fick aldrig prata klart för då var josse där å avbröt. har inte så mkt mer att säga om kvällen men kan säga att jag ahde jätte kul tack för en underbar kväll =) här har ni kort på josse å hannah
 

idag ska jag ha myskväll med josse det ska bli kul tycker jag, skriver mer ikväll om vad som händer under kvällen..
ni får ha det så bra..hejda<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0