Tisdag

Datum: 2008-04-08 | Tid: 21:32:44

Började halv 11 idag gött=) fick sova till halv 10. först hade vi eng, hade prov som ingen viste om, kan säga att det gick sådär. sen hade vi sv skulle skriva dikter men det gick inet så bra för ja satt å lyssna på musik å tänkte på massa andra saker som gjorde att jag nästan började gråta :(
slutade halv 2 gött. När jag kom hem satte jag mig framför tv ett tag sen åt ja mat, tränade lite på provet gjorde jag också sen satte jag mig vid datorn ett bra tag sne tränade jag lite till, när jag inet orkade mer så gick jag till johanna för vi skulle ut å gå =) Nu sitter jag här i myskläder ska snart lägga mig i sängen och kolla tv.
image25
nej nu blir det sängen, sov gott:) pusshejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0